Tja

Ni vet den där känslan då allt suger och man känner sig helt värdelös?
Aa precis, den den har jag två-te ggr i veckan kanske. Det är alltid lika kul när jag lyckas förstöra för mig själv för att jag typ stänger av hjärnan och är helt korkad.. Det roliga är att jag är så glad över något som jag ska göra på tex. min lediga dag, typ planerat alltid och så sen en lyckas jag trassla in mig i ett piss pass på jobbet som börjar tidigt och slutar sent aka HEEEELA min lediga dag. Men hallå ledigt kan man ju ha när man är gammal och grå ;)
Men borde nog börja ta hand om mig själv lite mer, lite mer sömn, lite sknhetskurer, lite mys bara för mig. Det gäller bara att hitta tiden hehe.

Kaktus out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0