Not in the mood

Inte för något alls. Inte sugen på gymnastik och definitivt inte för att jobba imorgon och hela veckan också förövrigt .. Börja 6 varje dag är inte så lockande, inte alls. Kan jag få krypa ner under täcket och vara kvar där i några månader kanske ? Orkar inte något. Orkar inte kommentaren jag fick idag om att jag vet hur det är att vara helt omotiverad och inte klara av att börja plugga igen nu efter min paus .. Orkar inte att pappa inte respekterar att vi skulle köra idag, i dagsljus helst men whatever.. Orkar inte att mamma vill att vi kommer dit så fort vi kan när jag redan gjort mentala och riktiga planer för den kommande veckan och helgen ... Pallar inte något. 
Är fan hungrig nu åhhhhhhhh kommer inte äta förren jag kommer hem och det är runt nio. Dagens mat bestod utav fyra lussebullar, en clementin och lite broccoli soppa. Bra jobbat ✌🏼️ 

Great nu ska jag av och gå och röra på mig, just nu känner jag faktiskt inte alls för detta -.- 
Och jag har inget jullov eller något sånt som jag kan se fram emot bara jobb.. Från 6. Great. 

Hörs


Drömmer om detta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0