Lördag

Igår började klockan fem på morgonen på en nerspydd tunnelbana på väg till jobbet. Ja klockan fem och ja till jobbet. Väl där stog vi fryser i säkert tio minuter och räknade alla varor innan vi skulle få leverans vilket resulterade i att jag gick runt i en jobbflis mesta delen utav morgonen (hade även dunjacka på ett tag). Runt omkring sprang alla runt och skrubbade och fixade efter natten. Galet. 
Fick så otroligt mycket information om allt jag ska göra och allt jag måste kolla och ta temperatur och ränka osv som det första jag gör. Allt borde i princip vara klart innan 8 😅 haha. Efter en somewhat stressig frukost där jag inte riktigt hann göra allt så vart det dags för lunchrush. Där hade vi en ny tjej som jag fick börja utbilda tills en annan tjej kom och tog över när jag skulle byta station till pommes. Väldigt chill då man inte måste prata med någon haha. Fick även sluta lite tidigare, var skönt att inte behöva vara där den sista halvtimmen till fyra 😁😅 

Väl hemma vart det träning och sen kom prinsen och vi bakade LUSSEBULLAR ^^ 


Super mysigt ^^ 

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0