Hej

Hej. Det var länge sen :$
Livet rullar på nu. Löven ändrar färg och sommaren är officiellt över. Ett av många tecken att det är dags att strukturera upp livet och framtiden. Dags att hetsa över framtiden, igen...

Känner mig lite foreveralone med jämna mellanrum (för en person räcker inte alltid till..). Alla runt omkring har "börjat om" sina liv med nytt plugg, vänner och händelser medan jag bara försvinner bort i takt med sommaren som lämnar oss med några sista soliga dagar. Jag har inte lika mycket nytt att berätta och glädja mig åt, känner mig som en tjatig tant som upprepar sig som ett trasigt kassettband.

Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv..eller jo, jag vet en sak. Jag vill resa massor. Det kräver pengar. Och jobb ger pengar. Hur tråkigt och segt det än är, så ger det pengar som kan läggas åt drömmålet; RESA.

Men innan dess har jag högskoleprov, ett antal viktiga beslut att ta och att faktiskt försöka träffa mina kära vänner mer.
Så ja, här är en del av det jag tänker på ibland (okej, ofta......) men det kan vara bra också, kanske. Dags att resan huvet ett tag nu iaf.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0