Hejhallå

Ojoj, vart rätt tomt här sen.. ja länge sen iaf :p
 
Vad händer ? vad står på ?
Jo julen var bra, nyår var kul. Att komma hem var sjukt nice. fick träffa min prins då, äntligen. Men annars då?
Jo, vi drog till Alperna över jul (något nytt där) och sen dagen efter att vi lämnade Sverige för att bila igenom Polen till Öterrike blev jag sjuk och har praktiskt taget varit det ända tills nu och det är jag ifs fortfarande. inget förändras...tror jag kommer hossta ut lungorna snart. ja snart kommer dom ligga här på tangentbordet.
jobbet går bra, cash flow, fas neee kasnke inte. är klumpig som fan, men men lever iaf fortfarande.
träffade på lilla felicia som kom upp till stockholm igår. det var vrkligen trevligt, vi fikade och hade det mys. pratade lite malaga minnen, mysmys.
 
men ja Alperna ja, det var nice. VARMT! och sååå fint. har blivit nära vän mede market, tom fått smaka på rätt mycket snö XP.
 
palla skola.
skriver min 2-3 veckor sena essä nu. japp, det är så jag gör läxor. så jäkla skoltrött.
ÅHH behöver ny musik, kommer bli galen på den jag har nu..
det ända jag ser framemot imårn är att träffa amber, josefine,jiota, aida alltså mina kompisar. och ta en kopp te i skolan. det. det är allt. allt och alla andra kan bara ta sig. snälla.
 
nej jag pallar inte göra stor bokstav i början av en mening. problem?
nu så får ni (eller ja du. säkert bara en som läser det här blajset..) några bilder ifrån senast.
 
har nog inget mer värt att se just nu.
xx Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0