cursed..?

tror jag kan vara cursed.
Expert har väl tydligen gått i konkurs. (men man behöver inte lita totallt på mig, ja litar på familj....förklarar saken i denna situation)och mina bilder då, kan man fråga sig.... jo dom e kvar där nån stans. för deras jävla fotomaskin gick sönder och har vart sönder i snart 2 veckor. vill dom inte att jag ska kunna få mina bilder eller vad är grejen??!??? BIir lite sur måste jag säga. eftersom jag har spenderat pengar och tid på att åka in till stan ett antal gånger.
Så Expert, TA DIG (men ge mig mina bilder först).
 
Helt ok dag annars, eller..? Nej, huuvdvärk, "käk/tandvärk", hungrig, trött, skolfoto-paniiiiiiiiik, men jag skippa hemspråken. ohohohoh
 
nej men jag pallade inte me det. så fick det bli idag. pluggar flitigt matte, som jag (tack gode) fick och får lite hjälp me. Men nu ska det pluggas vidare. Upp med tuppen till matten blir det imårn, ciao!
 
xx Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0