Här igen.

Nu sitter man här igen. Söndag kväll och historie uppsatsen ska in om sisådär 4 timmar. Inte börjat ännu. Bra jobbat Kaktus! Skolan känns faktiskt bra, inte stressad, bara totallt otaggad på att gå dit varje morgon (om man inte räknar med att jag får träffa mina kära vänner som gör dagarna i skolan lite roligare, lite bättre ;)). Veckorna går förbi ganska fort = JULLOV, snart! :D
Vi hade dansshow i veckan, gick bättre än vad jag trodde :D så jäkla nice när det är så.
Jo, lilla jag har ett JOBB! :D :D cashfloooow, haha. inte det mest glamurösa kanske men det är ett jobb och jag får tjocka mig som en gris där :3 haha
Hemma typ nästan själv, ska man kanske hitta på något kul? ;) hmmm vad sägs om att.............PLUGGA?? ;D får väl se, börjar väl lite nu, kanske. Basta sen. Det låter ganska bra.
 
Delar med mig utav denna söta gif.
Underwater traffic jam
 
och utav en video som jag såg här om vecka (som dom flesta nog ha sett men iallfall)
 
xx Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0