Ny vecka, igen

Hej hej!
Måndag idag, för all som har missat det ;).
Och idag KUNDE jag ha sovit till typ 10 om jag skulle vetat att vår idrotts lärare var sjuk, men eftersom jag inte visste det så chillade jag med några kompisar i skolan. Vilkot oxå är niiice :))
Men var det knas på svenskan för att en kompis inte var här idag och vi behövde hennes mobil med det inspelade samtalet till vårat spårksociologiska projekt :P. Hoppas hon komemr imprgon då.
Och amber var inte här så jag hae ingen iPod jag kunde använda att gå in på 9gag med, men jag snackade mest med aida så det var ju oxå ok :)

Sedan drog jag och La till da gym! Gick/sprang ca 2.5 km, bra jobbat, bra jobbat :P Vi bastade kanske liiiiite för länge xP haha. Sen flöt dansen på ganska bra. Nu sätts det sista :)
OCH jag kan nu gå ner i brygga från att jag står på fötter :D :D *GLAD, GLAD, GLAD!!* Feeeeet stolt känner jag mig, keep up the goo work lixom ;p.
Snart ska en sen middag käkas sen är det npg dags att dra sig mot sängen.

Oj, blev ett ganska långt inlägg heheh.. Ni får leva med det :P


kände mig lite som denna björn tidigare i helgen, men sen..


så gick det ju ganska bra ;) (inte jag, btw xPpP)

Xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0