Tisssda

Hej hej!

Måndagen flög förbi fort. Den avslutades med ett ganska lungt och skönt gym pass med La ^^. Time to get fit and pretty, hihi. Nej, men det är dags att jobba lite extra känner jag.

Idag var ganska chill. Helt ok mat. Ingen italienska = slutade tidigare (!! :D) men, jag hade iaf hemspråk så jag och mnika drog och kolalde runt efter olika grejer i affärer. Är nämligen på jakt efter 3 saker ;p. Men jag har troligvis hittat 2 av dom, så det känns bra!
Efter hemspråken blev det donken, bah lite pommes till mig = DUKTIG FLICKA :P
Och nu är det tea-time och mat snart.

Känns bra detta. Åhh och snart är det högskoleprov, har total paniik, måste jag säga. Men, men får förbereda mig så blir det nog bra :)

kramis från Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0