Hata är ett starkt ord.

Japp.
Men det ordet har jag använt minst 10 gånger idag. Bland annat för att visa mina känslor för matte och (just nu) deklinationer, kasus och ord i: latin...
Jag hatar också att jag började må illa när jag åkte till dansen och lite när väl var där. Jag hatar att jag har latin prov imårn och att jag inte känner mig så säker på nåt riktigt. Jag hatar att jag ska upp 6.30 imårn. Jag hatar... att jag är trött.

Så, nu var det out of my system. Skönt.
Ska göra mig te. Ta isbitar. Ta en dusch. Plugga. Plugga. Plugga!

xo Kaktus



edite: Men en bra sak var att jag lckades göra dubbelpirruetter på dansen *FETT TOLT :D* och att jag typ nässstan nådde med tårna till huvudet. (liggades på mage). GODNATT PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

I <3 London

2012-03-08 @ 21:30:56
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0