Det har blivit måndag... igen.

hej.
det var ettt tag sen. men jag skiter i det.

jobbig dag. börjar hata alla dagar, förutom dom jag har för mig själv... och jag stör mig på människor, alla människor, typ. Kul liv man får.
BOrde sova nu, men NEJ, jag är upptagen med andra grejer, som får mig att paniiika och nästan gråta= inte bra.. Men det måste göras och ingn annan än typ jag ( och la ) är vakna så vi kör på.
börjar få ont i ryggen oxå, men det skiter jag i just nu.

Vi gymmade idag :) nice. Men jag overdona lite tror ja, va lite halvt skakis sen xP hahahah xP
sen vart det dans, med mina fina flickor var trevligt. :)

Sen har jag haft en huvudvärk ett bra tag nu :/ :(

OCH JAG HAR INGEN SKOLA PÅ TORSDA!!! (det lever jag för just nu, xP)

HEj då :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0