allt ska ut

jag sitter och gråter. nej men, en tår rullar ner för mitt ansikte. allt känns smått pointless och alla människor runt omkring beter sig som idioter.

Jag pallar inte. så jag bara släper taget och låter allt ut. alla tårar. all ilska. allt. vi får väl se om det blir så eller om det bara slutar med att jag har ont i huvudet (fast det har jag ju nu ifs) och kollar på min vägg helt fascinerad.

var och gymma med La, har träningsvär lite här och var. ÄNTLIGEN! xD känns bra

har gjort bort mig framför två killar (som såg heeelt ok ut ;p) två gånger idag.
pinsamt? jao, liite.

en bra sak är att jag ska få fucking TANDSTÄLLNING! :D Jo jag är glad, nu iaf, lol.
Mer om det kommer se, nån gång.

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0