2 veckor in

 
Nu har det gått 2 veckor sen vi fick sommarlov och jag måste säga, har inte den känslan ännu.
1. Det är dåligt väder (det är mysigt med regn men nu vill jag att det antigen ska vara stekhett eller att det ska spöregna och åska osv, fastän jag är lite rädd för det..)
2. Har inte gjrot något som säger SOMMAR! ("midsommar" gills inte, det var inte så..kul)
3. Har ganska tråkigt men det får jag ha t.o.m på söndag då pappa kommer hem och well mitt "jobb" tar slut.
4. I gotta be honest. i do not like my "job" so much. And i think that my dog doesn't like that much eigther. Yeah bummer..
5. ... (Kommer inte på något:p)
 
vacker blixt bild^^
 
godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0