Today's UPS and DOWNS

UPS:
• Det är FREDAG!! :D
• Vi var på Stockholms Universitet^^
• Jag träffade min vän över fika.
• Jag käkadde choklad.
• Jag har snackat med hellium^^



DOWNS:
• Jag vaknade 1 timme försent.
• Jag åt INGEN frukost.
• Det började med spanska.
• Vi skrev en jämförelseanalys på svenskan som bah inte ville ner på pappret.
• Datorn fucka ut.
• Battteriet i datorn ville inte sammarbeta.
• Mobilen ville hellre falla ner i marken än ligga på bordet.
• Jag kunde inte hitta ett dokumet som "fanns" på fronter -.-
• Mitt arbete blev aldrig klart och blev helt fuckat.
• Skrivaren fucka ut.
• Skrivaren ville inte sammarbeta.
• Det var typ en kilometerkö till maten.
• Glasen tog slut i matsalen.
• Det var stress vid maten, för att hinna till när vi skulle samlas.
• Stress i affären.
• Fullt på bussen.
• Det "klickade" i öronen hela jävla dan!
• Jag åkte tillbaka till skolan efter att jag hade slutat.
• Jag missade mitt tåg.
• Jag blev typ pank.
• Vart och är trött.
• Har typ fått ett skavsår på tån.
• Mamma har tjatat på mig.
• Idag har gått fel.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0