Today is Wednesday and tomorrow is Thursday, lalalalalala

Och jag ska snart hoppa in i min säng, mest för att vara pigg för min otroligt långa skoldag som kommer imorgon. Jag ska nämlign vara i skolan från 9.50 till ca. 21.00. Mmm, det är ju inte lite. Men jag ska vara där och stå på skolans öppet hus, med en kompis. Så det lär var ok iaf :)
Och innan dess har jag lite saker att fixa (jag har då ca 1-2 timamr efter att jag sutat tills jag ska stå i skolan igen :p) som att äta (dahh) och hämta upp biobiljetter. Vi ska nämligen på bio i helgen (jag och kompisen som också ska vara där). Och inna dess hade jag en till grej att göra men jag kommer inte ihåg vad just nu.. :s



Så jag säger väl godnatt och ha det bäst! :* Från Kaktus

p.s
jag kanske inte uppdaterar så jätte mycket imorgon, men det skadar inte att kika in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0