Tiiiiiiiiiisdag

Hola Amigos! :)

Idag har vart en låååång tiiiiiisdag (som tisdagar brukar vara, hehe). Men hemspråken var faktiskt kul :o :D VIilket var kul och då gick ju lektionen snabbare. Tisdagen då. Hmm... vad hände i skolan?
Jo vi hade Latin, Engelska, Människans språk och sist Italienska.  Ganska kul, då jag var ganska oproduktiv på lektionerna :p Döm mig inte det är andra dagen! Men jag har iaf läst ca 40 sidor ur "Arms of Nemesis" iaf :D

Sen efter hemspråken drog jag och mina två kompis till Donken (tjockisarrrrrrr) och sen drog jag hem. Och då hade klockan hunnit bli runt 19...

Och igår pallade jag bara inte med skolan. So, no comment on that day.

Åhhh en till sak, jag har min skol-tröja nu! :D Den jag glömde/hann inte få inna lovet. Det är så jäkla niiiice :D


Synen genom fönstret idag^^ Så vackert ♥, eller vad säger ni?


Kramar från Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0