Den 13:de kommer mot sitt slut

Så sant så.
Men innan jag hoppar in i sängen och virar in mig i det varma täcket så kan jag berätta lite mer om idag, eller rättare sgat om ikväll.

Teatern eller ja, pjäsen var enkelt sagt confusing. Jag sitter fortvaarande och funderar lite på vad den egentligen handlade om. Men det kommer nog, och vi ska ju disskutera den sen i klassen så då blir det nog mer klar för mig, haha.
Men när vi skulle tillbaka från DRAMATEN så fanns det ingen buss som stog där så vi gick till centralenoch sen gick skilda vägar. Och jag väntade i ca 30 min(!) på mitt tåg, ute, i det kalla.. Fast sen så kom mamis kille och hämtade mig från min station^^ så gullit måste jag säga och så snällt, jag skulle ha dött annars.

Och så fort jag kom hem blev den av med mina tighta jeans och på me mjukisarna^^ som jag har bivit extra kär i på sistonde. Jag tog min kopp te och kom hit.
Och nu ska jag duscha och sova läääänge.



♫...it's FRIDAY, FRIDAY gotta get down on FRIDAY...♫

Hoppas eran fredag var bra :) p.s set brann faktiskt på scenen (men det var en del i pjäsen xP)
Godnatt, Kaktus :*

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Sv: vad roligt att du är med och tävlar om dagens blogg :)

Ha en bra dag fina du ;)

2012-01-14 @ 11:13:52
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0