Fika con las chicas ^^

Helt okej dag idag, måste jag säga.

Den började ruskigt tidigt. Med spanska, men sen gick det lite fortare. Blev nachos/tacos till lunch. Åt seriöst en ASSTOR taco/nachos thingy :p Men det var gött :)
Sen var min jobbpartner sjuk, för första gången på HELA året och det blev paniiiiik men vi får väl fixa det i helgen antar jag  ;) Appropå det så har jag typ "perfect attendence" at school.. Aldrig vart borta, hehehe. :P

Senare var det dans med Syngery :P dans, dans, dans blev det faktiskt. Jag visade/lärde ut lite av en dans, för skoj, just nu ;P

Sen drog jag och las chicas på fika :P niiiiiiiiiiice :D

goott^^

Jag kom hem ca 4/5h efter att jag slutade, haha. Busigt xP

xoxo Kaktus


Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Jadå, min fredag har varit helt okej. Din då? :)

2012-02-10 @ 20:06:31
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Jarå, allt är bra med mig, dig? :)

2012-02-10 @ 20:07:55
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0