SL+snö=KAOS

Imorse tog det mig runt 2 timmar att komma till skolan. Jag förstår inte varför jag ens försökte åka vidare. Var fast på Karolinska och ja sen gick det som det gick. Missade historian, hehe. Och hela dagen känndes bara så onödig. Men fick i mig 2 koppar te i skolan, det var helt ok :).
 
Kollade på hur jag skulle ta mig hem efter skolan sen.. Jag och så såg det ut på sl's hemsida.. Kul va?
 
Aja kom iaf hem. Men fick vänta på tåget i sisådär 45 min.. kul kul.
Så om vädret är något liknande idag då går jag inte... eller kommer nog iaf inte ha bråttom, fyi liksom.
 
Don Quijote uppspelning på E-block imorgon, får se hur det blir. Ifall jag kommer fram dvs ;)
FRYSER sönder! Vaffan liksom?! o.O
xx Kaktus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0