Wet dog 2.0

Helloj.

Om ni inte har kollat ut, gör det nu. Det SPÖ regnar (i alla fall hos mig). Det ser ut som om någon tog hinkar fulla uutav vatten och bara tömde dom över gatorna och husen.
Så vad gjorde jag, jo jag gick ut i regnet. Jag behövde inte ens vara där i 10 min (!) och jag var redan genomblöt.
Men min mami som är en ängel (som jag sa förr), gav min en skål med gräddglass och varma hallon så fort jag kom hem och bytte till torra kläder. När jag fick min skål skulle jag sätta mig på en boll (en STOR sådan träningsboll) men den flög iväg och jag landade på golvet med en duns. Det kommer att lämna ett blåmärke :/ men det lämnar även ett minne ;p


Ugly pic, men så såg jag ut, typ xP jag får liksom bjuda på mig själv idag, hehe.

Det blir te och spanska nu då.
Take care! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0