@ skolan

Hellö alla glada och alla inte så glada!

Jag sitter nu utanför mitt klassrum och jobbar med ett porträtt jag ska skriva och då ska jag skriva om Sokrates.. Kanske inte så kul. Men snart slutar lektionen och då ska jag springa ner till Cafeet (kanske) och köpa typ te (som jag nog är beroende av nu:p) och något mer, lunchen var inte god idag och jag är kvar här i skolan tills 18.00 eftersom jag har hemspråk. *suck* Men iaf, efter vår lilla rast är det ITALIENSKA!! :D


 
bild i repris. gud det vill jag ha nu, men i chocklad
Aja måste jobba vidare nu,

kram, Kaktus :*


Kommentarer
Postat av: Le

Jag kan ju själv bara det grundläggande, men jag fattar inte varför du ska ha en om du inte läser naturmatte? Eller jag kanske bara är efterbliven, haha. :P

2011-09-29 @ 08:26:02
URL: http://progressing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0