Nothing Hill

Vi har nu kollat på Nothing Hill. Jag har hört mycket om filmen men aldrig i princip sätt den, tills nu. Och jag ångrar inte att jag har gjort det. Det var väldigt bra och jag kommer inte att ha någonting emot att se den igen.

Den handlar om en känd (amerikansk) skådespelerska och en brittisk "vanlig" kille. Anna (Julia Roberts) är i London och väl där går hon in i en resebokhandel där William (Hugh Grant) jobbar. Dom pratar lite och sedan träffas dom igen några minuter senare. Efter det börjar dom komma varndra närmare...

Jag är som sagt dålig på att berätta utan att säga för mycket så det får räcka nu annars får ni googla det eller se trailen, men filmen ÄR bra ;)


Kram och god natt :*


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en fin Lördagkväll och framförallt en härlig Söndag! KRAM

2011-09-10 @ 23:30:56
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0