glosor.eu

Ciao!

Jag pluggar nu Italienska fast jag tog en liten break nu. Så nu när jag tagit denna paus tänker jag tipsa om den bra hemsida för att öva glosor på. Den är bra till dom somm har mycket språk, eller bara språk överhuvud taget. Och eftersom ja har MÅNGA utav dom så är detta en bra sida. :)

(klicka bara på vilden för att komma till hemsidan)
Den är gratis, det ända man behöver är att skaffa sig ett konto. Och man kan öva på iprincip alla språk :D

Jag har inte använt den så pass mycket, började faktiskt idag, men så länge fungerar den bra och jag tänkte :"varför inte dela med mig? ;)"

Hoppas den kommer till hjälp:) Om inte så har jag faktiskt en till, men den kan jag tipsa om någon annan gång. 

xoxo Kaktus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0