Plan na dzien

Jag var sjukt trött när jag gick upp imorse så jag drog inte ti skolan sådär tidigt. Och eftersom jag var trött hittade jag en tjöja i min garderob som visade tydligt hur jag ville att min dah skulle se ut.

Så här ser tröjan ut:


Det betyder:
"Dagens plan:
1. Gå upp
2. Överleva
3. Gå och sova"

Jag och min lillebror kom på (när vi var i polen) att vi skulle hitta någor kul till daddy när han fyllde år, något som han kan uppskatta. Vi hittade på att han skulle få något han kan ha på sig: en tröja men ett roligt tryck på. Vi köpte sådana till oss också eftersom vi vet att han har förut försökt få oss alla att ha likadana tröjor på oss utan att lyckas.. Men vi har fixat det.

xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0