Oturs barn?

Lyckan är inte på min sida idag, allt har fallit ur mina händer förutom (som tur är) tallriken och glaset i skolmatsalen. Men annars har allt praktiskt taget bara flugit ner i marken. Jag har även fått vatten i fel strupe 3 gånger på raken, säg mig hur många gånger har det hänt er på raken?
Jag har slagit huvudet i bussen när jag skulle gå av, jag gick in i skåpen vi har i skolan och jag har säkert fått i mig halva min shampoo flaska.. Och när jag lagade mat efter skolan så gjorde jag så att vattnet kokade över rejält och nästan hälde ut all min mat... i mikron.

En annan mindre kul sak som jag märkte på dansen är att jag nog på något underligt sätt har sträck min fotsula en aning och jag kan lungt äga att det inte är det skönaste. Och en till sak har jag gjort.. det har med min rygg att göra... :s jag har (nog) sträck någon muskel eller så när jag "jobbade" i trädgården hos daddy med saker som möjligen belastade min rygg fel.
Så smart är jag (y).



Men dansn var kul :) kul med er tjejor; Le och La.

xoxo från en oturlig Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0