F som i Fail

och det är just det jag har fått idag (må ja tro) minst 2 gånger...
jag känner mig som ett stort fett F idag.
Först på dansen imorse säger som att om jag inte kan dansen blir jag kickad (awesome känsla man får (y).. not really, huh?). Sen på Italienskan får vi våra prov tillbaka, och jag vill inte ens prata om det... Sedan på Hitorian får vi veta att resultaten var FÖRFÄRLIGA rent ut sagt HEMSKA (vad bra man känner sig är då...)... Och sist men inte roligast..: Matten,  där fick vi oxå våra prov tillbaka (och det var liksom bara ett prov för att se om man typ hänger med) och dt vill jag inte heller prata om. Jag som faktiskt kände att det gick hyfsat.
Och nu vill jag inte framtå som nån korkad person och nej jag FAIL'a inte alla proven mn jag känner mig som ett F och det känns inte bra.
Om vi hade fått historia proven tillbaka (för dom var inte klara så vi fick inte det) och det inte skulle ha gått så bra så skulle jag fan ta och sätta mig ner på marken och börja böla, jag lovar, seriöst asså....


Men Dansen nu ikväll var nice, skönt att göra något man inte känner sig som ett F i.


xo, hoppas eran dag har vart en smula bättre (lol), Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0