RIHANNA!

HEJ!

Jag har nyss kommit hem från en helt AMAZING Rihanna Koncert! :D Det var helt underbart! Jag sitter och är smått döv, har håll och imårn kommer jag nog inte ha någon röst att prata med. Jag och min kompis hade en amazing tid och som en souvenir köpte jag en t-shirt. Några kan säga att det var en onödigt utgit, men det här var min första koncert och ja, jag känner att jag ville ha ett slags minne.

Lite bilder kommer upp nu fastän dom är urdåliga eftersom så smart som jag är tog jag inte med daddys kamera och fick använda min mobil..

min vän Burn som jag sedan fick slänga vid ingången :( men jag drack upp det mesta.


DJ'en som spelade innan Rihanna. Calvin Harris spelade väldigt niiice musik.

Rihanna.

Rihanna.

min tröja:





Jag skriver mer om idag/igår imorgon (did it make sense?)

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0