HEj

Hej Alla Glada Och Mindre Glada!

Idag har varit en halv bra dag sådär.. allt började med förlite sömn, och jag tycker att vi kan stanna där, lol nee, jag kan skriva vidare. vi hade spanska.... sen hade vi svenska och där skrev vi vidare på våra uppsatser om lånord som vi hade fått respons på innan, och vi skulle få ny respons. Och såklart så sparade jag skiten men jag vet icke var, typiskt. Så nu får jag skriva om det mesta, wooohoo.. men som tur är så är detta tills på måndag :)
jag sen hade vi människans språk och fick se på en massa olika alfabet från olika språk som andra talaar på i klassen. Det var kul och intressant :D
och sedan hade vi latin, och jag fattar NADA av KASUS, känner mig så lost :s så om det finns en snäll person som läser min blogg som kan KASUS, så är det bara att kommentera (hjälpa mig) för att jag behöver det.. Asså om ni vet om det finns några frågon som t.ex genetiv svarar på som kan göra hela grejen enklara blir jag enormt tacksam.

Det bra är att jag och två kompisar har bokat bio biljetter tills söndag!^^ ska nog bli kul. Och så kom jag och en utav dom två kompisarna på att vi har två till filmer vi vill se, kul kul!:

Nu ska jag suppra vidare på mitt te och inte göra någonting en stund.

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0