Fridayyy

HEJ! :)

DET ÄR FREDAG!
Åhh vad skönt känner jag faktiskt, även fast veckan har fulgit förbi otrligt snabbt för mig, haha. Hittils har jag bara uttit kollat runt på lite olika avnitt av lite olika serier eftersom jag nu är klar med att "catch up" på Desperate Housewives. Och The Vampire Diaries Har tagit en kort paus (så som DH också har då).
Vad mer har jag gjort?... Ätit, haha!
Och snart bir det dusch, bastu och lite fler serier inna jag hoppar in i sängen. ^^

Idag började faktiskt inte sådär jätte bra så jag vill gå och sova liiite tidigare.
Jag kan säga såhär:
Jag skulle gå hemifrpn klockan 7.15 imorse, men jag vaknade 7.05. Såklart var ju chansen minimal att jag skulle hinna med mitt tåg, så jag gjorde mig i ordning i lung och ro (fast jag stressade i början och åt ingen frukost, men det har jag typ inte gjort hela veckan... :s inte bra, jag vet. men den ville liksom inte ner helt enkelt) anyway, och sen gick jag till tåget, tog ett senare och på något mirakelst sätt så hann jag till skolan! :o Och väl där fick vi peppar kakor på spanskan! :D  Det gjorde typ min morgon.


xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0