a good and bad day

Hej hej!

Idag har vart bra och lite småjobbig. Men om man börjar med det bra så har jag varit hos sjuksyster och jag beöhver inte gå runt med en plastpåse på foten längre, jag kan ha skor! Men dom måste vara väldigt lösa för annars så trycker det.. :/ och grejer. Men det är bättre. Fast det gjorde ganska ganse ont idag :(
En annan bra sak var att jag och La gick till gymmet, men jag körde bara styra då, inget som man behövde fötterna till alltså. En mindre bra sak är att jag lyckades blöta ner min inlindning på foten = inte bra ! Men det är nog okej nu :)

Nu ska jag ta min itu med engelska läxan (den har med boken som jag har läst att göra), läsa lite historia, lästa lite till svenskan och kolla igenom om jag har något i latin.

Kram kram, Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0