Landat i ett land av ärlighet..

Då har jag ladat hos daddy nu då. Ska vara hr tills på lördag för sedan ska han åka iväg :(...

Men idag då, då har jag varit i skolan i ca 1 timme sen (det här kommer låta som skolk med det var inte riktigt det) åkte jag till stan med min kusin hennes familj och mammi och hennes kille. Vi skulle köra lite sigthseeing men det slutade med att jag och min kusin tog en massa bilder och att vi såg vakt bytet. Det var okej, men guuuu, vilken tid DET tog. :p

Sen nr vi kom hem gjorde vi något vi gjorde igår kväll också nämligen: spelade Wii. Det är sååååå kul att spela med andra som aldig har spelat, elelr ja kolla på när dom spelar. Det är lite sådär underhållande :D

Igår körde jag och en kompis Svenska nationella (muntliga( och fick en "9" eller som vårna lärare kallar det: "slacker MVG". Men ett MVG är ett MVG :D :D Så nu är jag lite smått glad men det kommer ndå inte att ändra mitt svenska slut betyg (troligvis) :(..

Blev ett lite långt inlägg men så blir det ibland..

Ska ta en kaka... eller två... eller kanske tre, lite te och så ska jag hoppan in  i sängen.


God natt på er!
//Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0