Tårar i floder denna stund..

Goo'kväll!
Den här veckan har jag gråtit tårar mer än vad jag vanligvist någonsin gör på en typ månad (!). Men, men ibland har man mindre bra dagar och veckor som jag hade just nu... ;(

Men jag tänker inte komma ut med en massa detaljer för att jag känner på mig att ingen är speciellt intresserad och för att jag inte riktigt känner för det. Jag kommer bara att försötra kvällen ännu mer för mig själv om jag gör det.
Och jag hör att en person snackar en massa om vad jag och min mammis pratade om nyss. Och det är inget bra jag hör.. ;( Allt blir fel med mig, allt blir fel om jag bara öppnar munnen. Här hos min mammis borde jag bara klistra på det där fejk-smilet och låtsas tills kvällen blivit mörk och tyst. Så att jag kan dra mig in i min värld där mitt fejk-smile faller och den riktiga jag med känslor kommer fram.
ALDIG mer ska jag prata med mammis när någon annan är hemma, alla tar ju typ illa upp och allt blir fel. Jag är fel, jag är problemet i det hela.

BYe for now.!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0