Glassigt värre :P

Hej där!
 Jag har nyss kommit hem från en snabb schopping (till dansföreställningen som är IMÅRN!! AHHH :D) det blev bara ett beige-linne. Sedan åt jag och två kompisar glass utanför centrum. Det blev en Sandwich för min del men min kompis köpte 0.5 l glass och åt den som en Sandwich, typ. Haha vi hade oss ett gott skratt och folk kollade på oss lite sådär konstigt men det gör inget, vi hade det kul.

Men nu ska jag bara äta något fort och sticka uväg för scenrep inför IMÅRN!!! Taggad är jag (den där var för min kompis ;))

OCH det är bara 4 DAGAR kvar tills jag ska till ROM!!! AHHHH  :D :D



Hej så länge och jag skriver mer sen, kanske xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0