Allt möjligt

Vad ska jag säga?

Att jag inte gillar honom?
För det gör jag (jag vet inte hur mycket eller hur starkt) och/men jag tänker inte ljuga om det.
Att jag inte tycker om när han kramar mig eller håller på med mig?
För det gör jag, jag tänker inte dölja det. Det känns naturligt på något sätt.. Inte som när jag kramar någon annan av (kill-)kompisarna.

Jag kanske känner fel men det känns som om, när han kramar mig eller tvärt om att du ger mig "onda ögat", att du verkligen hatar det.. Jag hoppas jag känner fel, men det blir så awkward...

Jag vill inte att vi ska bli osams och jag vet att du vet det..

_______________________________________________________________________________________________

Det blev ett kanske lite känsligt inlägg, men jag kände att jag behövde få det ut ur mig.

Har precis sovit i över 12 (härliga) timmar! :D
Och... dom har ringt och sagt något om min dator (om ni inte minns vad som hända kliclka bara här). det är hopplöst, vi komemr att få pengarna tillbaka och dom kunde inte lagad den :(. Då är detta som först kommer in i mitt huvud; Varför kan dom bara inte ge oss en ny dator??
Och nu har min mammi hittat på att jag ska få hennes gamla dator som är ca 8 år(kanske) eller hennes killes dator som är ca 3 år gammal... Kuuuul, för i hennes värld finns det inget som, köp en likadan för att vi har ju pengarna. Nej hon vill att vi ska uttnyttja det vi har.. Fastän min lille bror också behöver en dator (sen/snart). Men då komemr han nog få en ny, som fungera bra och så...

Det är så krångligt nu...

_______________________________________________________________________________________________

Igår..?
Jo då var vi hemma hos en kompis och kollade på film, det var ganska så mysigt :)
Och det var min första kväll på fyra kvällar utan Burn .. sad eller? :p haha, nee kanske inte.
Vi tar igen det idag eller imårn.

OCH det regnar, nu vill jag bara stå och dra in det "fresha" lukten regnet lämna efter sig, hihi.

Dags att gå, det blev ett väldigt långt inlägg och jag tvivlar på det att någon kommer att läsa klart det men jag hoppas. Och till er som gör det, (läser min blogg och detta) hoppas jag inte tråkar ut er för mycket.



Kram :*

Kommentarer
Postat av: B

2011-06-19 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0