Tjänat

He hej!

Ja har precis dammsugit hela bilen och med det blir det 100 kr jag har tjänat (daddy räknar in biltvätten som hälften ch dammsugningen som hälften) :D Yey! Vad glad jag blir nu, fastän det är små pengar så är det alltid pengar, right?
Nu har jag: att tvätta husbilen kvar. Men det får bli någon annan gång för att jag ska dra iväg till mammi imorgon (tror jag) och då får vi se vad hon har hittat på för något.

Med detta säger jag nog hejdå, men innan dess tänker jag slänga in en låt. Det är en låt ifrån Christina Grimmie's skiva som heter Find me.


Låten jag slänger in heter: Ugly för att komma till den är det bara att klicka på bilden eller här.

Jag har skrivit om henne förut, men om ni inte minns, klicka bara här. Eller så läser ni bara vidare ;)

Christina Grimmie är född den 12 mars 1994, hon är/var en youtube kändis som ni kna hitta under namnet zeldaxlove64. På sin youtube-sida la och lägger hon upp många videor där hon sjunger covers av olika låtar, bl.a Firework av Katy Perry, hon har växt med tiden och blivit mer och mer populär. Och nu har hon gätt ut sitt första album som innehåller 8 original-låtar skirvna av henne själv. 

Kram till er från Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0