sommar planer

Det har inte blivit så många inlägg nu idag, men vet ni vad? Det gör inget, det är faktiskt sommar.
Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, och det har fortvarande inte gått över.. inte bra.
Men en bra nyhet är att vi nu har planerat vår sommar (ca2 veckor) vi har med mammi. Och på söndag smäller det. Då tar vi färjan över till:

*trumvirvel*

POLEN!
Haha aaa det är så långt vi åker, men mysigt blir det nog. Och då kommer vi nog (vad mammi sa) träffa mormor och en hel del utav familjen. Men för det mesta kommer vi att åka runt, kolla lite, vara på stranden. Det man gör på en semester helt enkelt.
Hoppas det blir kul :p

Ja, och varför sover inte jag då om jag inte mår sådär jätte bra?
Jo, för att den 1 juli vilket kommer att bli efter klockan 00.00 så öppnar gymnasieantagningen sin hemsida och visar vilket gymnasium man har kommit in på. Åhh vad spänd jag är! Jag vill verkligen komma in på mitt förstahandsval av gymnasium. Och med mina (liite ändrade) poäng kanske jag kommer in. Förut hade jag 245p men dom hade gjort något fefl med ett betyg så jag egentligen skulle ha 250p. Jag vet vadd gör 5p? Jo det kan nog göra mycket och jag hoppas att det har.

Okej nu ska jag inte tråka ut er något mer utan säger god natt till er som ska sova och till er andra..? Jo, önska mig lycka till! Och ha det bra

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0