Shopping och annat

I skolan idag hnde det verkligen ingenting, kollade klart på Sagan om Ringen och det var det..

Sedan efter skolan gick jag för att köpa ett par ballerina skor för att ha på balen som är nu på FREDAG!! Ahhh! Och om exakt en vecka slutar vi grundskolan... Kommer bli vääääldigt sad.. ;(

Men tillbaka till shoppingen, först hittade jag ett par jätte fina skor så jag köpte dom och gick och kollade på örhängen, jag hittade 3 fina par och köpte dom med :). Sedan gick jag till en anna affär och hittade ett par ännu finar skor.. Då uppsotd problemet :p, jag hade inga pengar kvar så jag gick och lämnade tillbaka 2 utav dom 3 örhängena och det paret skor jag hade köpt och gick och köpte som andra. Allt detta tog mig ca 1 timme och 30 minuter.. hehe men, men nu är jag ganska nöjd och glad :D

Aja, det här kanske är tråkigt att lästa men det är vad som händer i mitt liv nu, det mest intressanta och roliga.. Det är ganska sorligt, xP Men livet här i Sverige är så tråkigt utan Rom och alla som var där.. (hoppas jag ej tråkar ut er med allt detta om Rom)

Slänger in en bild från en av våra grillkvällar.


Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0