LEGO.

Tänk dig LEGO, det är känt över hela världen och praktiskt taget känner alla till det. Man kan gör allt av LEGO, tänka bara LEGO-land.
Ja och det vad då allt jag hade att säga om LEGO förutom att det har funnits hemma hos oss sen länge tillbaka, hehe. 

Och för ett (bra) tag sedan så fotade jag min yngsta lillebors figurer och här kommer några utav dom:


Det här är typ originalet (har bara fixat så att färgen är lite bättre).


Mitt försök i att göra ett, hmm... gammalt (?) foto.





Allt i är i en "smörja" för utom.............han."


"AHH Crazy circus-man!"


"He is ligthing the rom up.."



Det var det för nu, och imårn då drar man till Gävle men Le och träffar Daddy :D

God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0