I'm back!

Hej!

Jag kom hem från Rom idag. En stad som var underbar, varm och vacker :) men det var jobbigt att säga hejdå till vissa jag har kommit "närmare" under resans gång. Grejen är att vi troligvis inte kommer att ses eller någonting under ett år.. shynd ;(

Jaha men då kom helgen och sedan är man ledig på måndag och den stora frågen kommer nu:  Vad ska man göra? I Rom hände så mycket och nu kommer man hem till "tråkiga" Sveriga där det intge händer lika mycket och allt och alla är tråkiga..

Nu var det då dags att dra mina saker upp till mitt rum och bara andas. Tänka positivt och kolla på en massa bilder från Rom.
(Kankse inte så bra att bara sitta och tycka synd om att man inte ses men det är det jag vill nu)

:*

Kommentarer
Postat av: Abdullahmariann

Thanks for the information

2011-09-06 @ 08:43:41
URL: http://abdullahmariann.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0