Smiling Like an Idiot

Nu idag på kvällen har jag träffat några kompisar (och La och Le var också med), vi drack lite burn och hade det allmänt trevligt. Jag kommer att sakna dom här människorna ortoligt mycket när vi kommer att gå skillda vägar till hösten..

Och så hände en lite små gullig sak nyss.
Jag fick ett sms från en kompis (vi  hade försökt att nå underkvällen) nyss och det sista i sms-et fick mig att typ le som en idiot, hehe (kan bero på att burnen släpper och allt snällt värkar lite små gölligt). Och det löd:

"Men aja godnatt! Sov sött."

Det kanske är så speciellt men under denna stund (som är blandad av: burn-släpper + trött) så kan jag gå och lägga mig gansk glad, haha. :)

Kram kram :)


Kommentarer
Postat av: josefin lindström

sv: åh tack! vad glad jag blir! :) din blogg är också fin hihi :D

2011-06-22 @ 12:03:11
URL: http://josefinlindstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0