en måndag morgon... nää eftermiddag

Imorse (eller mitt på dagen) vakande jag av att min daddy ropade på mig ganska många gånger, för att han och min lille bror skulle nämligen äta brunch. Så jag for upp ur min säng, tog dom kläder som låg närmast och rusade ner. Det slutade såklart med att jag slog mig på vägen...

Men nu har jag ätit, gjort mig en aning klar och snart måste jag städa *suck*, efter det blir det väl.. Chill (?), nää tänkte att jag skulle baka winderbröd, eller åtminstonde försöka. Och sedan sa jag väl ut och tvätta bilen, något jag skulle ha gjort förr, men det regnade och lusten försvann..


En bild från Tierp.

Känner att jag inte skrev så mycket igår, men det kan bero på att vi grillade igår och det kom en massa familje vänner och andra och det skulle bara kännas fel att sitta vid datorn. Men et var ganska kul, fick spela på en av daddys jobbar personers mbil. Var ganska kul, tills han raderade allt jag hade gjort och då gav jag upp, hehe.

Ska nog inte tråka ut er något mer nu för här ska det städas.

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0