BAL!

AHHH! Balen var underbar! :D
Alla var så glada och fulla av liv även fast man hade dansat ett tag. Jag tycker verkligen det blev en lyckad kväll och jag tror/hoppas att alla som var där också tycker så. Och ahh ALLA var så fina idag och ja just nu kan jag bara säga att jag är otroligt glad.

Som jag trode så slutade det med att jag bytte från mina klackar till ballerina och sedan sprang runt barfota, hihi.
Men det var trevligt iallafall.


Jag vill inte att allt ska ta slut nu, att vi ska skiljas åt.. Jag vill leva kvar ett tag, håll mig fast..
Om mindre än 3 skoldagar så slutar vi grundskolan och just nu är det, det jag vill minst utav allt...

P.s Kankse inte blir så mycket bloggande idag (lördag) och på söndag, för att jag ska nmligen åka iväg lite med daddy och kommer hem senare på söndagen. Men jag ska se vad som händer.

Kram
och
god natt
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0