Tweet



Tja!

Många av er känner nog till en hemsida som heter Twitter för er som inte gör det så kan man på enklaste sätt säga att det är en micro-blogg. Man skriver vad man vill (oftast det man gör under skrivande stund), men det får inte vara mer än 140 tecken. Många kan tycka att det är tråkigt och konstigt men då får man tänka efter vad man vill skriva och tänka på att varje detalj kanske inte är viktig. Men hej, vi har ju blogg.se för att skriva om allt, visst?

I alla fall så tänkte jag att jag skulle skriva lite saker jag hittar på Twitter och tycker är roliga eller intressanta. Allt kommer att finnas under kategorin: Twitter, smart va? xP

Så här kommer det första jag ville dela med mig:


"A smoking section in a restaurant is like a peeing section in a swimming pool."


Jag tvingar ingen till inget men, eftersom det är min blogg så kan tänker jag del med mig med olika saker och ni är välkomna till att komentera.



P.s ni kan itta mig på Twitter under: SunsetIcecream (klicka bara på namnet så kommer n till min sida på en gång)

Kramar från eran Kaktus :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0