Snart hemma

Ahh, är snart hemma eller nej inte riktigt. Vi är snart i Nynäshamn, men sen så snart hemma. Ska nog bli ganska mysigt att komma hem.
resan hemmåt gick snabbt och smidigt fas vi hade ett litet "äventyr" innan. Det visade sig att vi inte hade så mycket pengar för en hytt, men sen så fixade det sig. Det är en väligt "ligth" version av vad som hände men jag orkar faktiskt inte berätta nu :p haha, lat som jag är.

Jag bjuder på två bilder från våran första dag här.

Jag lekte runt lite på Picnik och hittade att man kan lägga in små gulliga figurer^^


Det här var när vi åkte till Dębki, som vanligt (antar jag xP) sover jag på vägen dit.

KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0