Sista dagen här

Idag var våran sista dag här i Krynica Morska. Och den dagen spenderade vi på stranden och stekte oss väl, haha.
Senare på kvällen gick vi ut på stan och bara gick och hade det allmänt skönt.
Slänger in en bild från precis innan vi gick ut på stan.

Jag tycker själv att ansiktssuttrycket är liiite konstigt men det kanske bara är jag. xP

Jag har även en Dagens Kork,

på den så står det: "Misiu mój ty!" vilket betyder något i stilen; "Du är min nallebjörn!"

Idag har jag både läst ut min bok,

bild-repris från igår
och sätt klart en film: Ramona and Beezus.

Jag vill gärna berätta om filmen, men jag måste gå och sova just nu..
Vi ska nämligen upp tidigt imorgon för att snabbt åka till Gdańsk och hinna göra något där innan vi åker, som att shoppa lite ;), hihi.

Med detta säger jag KRAM och GOD NATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0