Kvälls-gubbar

Jag sitter här en med en skål med god, goda jordgubbar.
Ett vääldigt gott sätt att avsluta dagen på.

Jag skulle se Dirty Dancing med det blev och blir inte av, av många anledningar och jag orkar inte ta dom här. Jag har sätt den en eller två gånger tidigare med min mammi och jag tycker att den var bra. Vad jag kommer ihåg eller i alla fall det mesta utav filmen.. Men, men alla i huset tycker inte att det är en bra film för familjen (familje-film som det stog i tidningen) så; nej jag sätter mig inte på soffan fastän filmen rullar på.

Aja, slut med klagning, för nu, hehe.
Jag ska tillbaka till mina jorgubbar nu.




Så söta och vackra! Ska snart ner i min mage, hihi ^^

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0