Kört bil

Hej!

Idag har jag gjort det jag tidigare sa att jag skulle. Jag har nämligen sutit bakom ratten i bilen och kört runt med daddy! Vi hade det kul, det gick ganska bra men (det finns alltid ett men) när vi väl var igång och åkte runt så började det lukta bränt så vi stannade bilen och klev ut för att se vad som var fel. Vi hittade inte felet men bilen ville inte stara igen, så vi förblev stående på parkeringen. Daddy ringde sina jobbar "kompisar" och dom dök upp för att putta på bilen, men det gick inte så där jätte bra. Så vi gick tillbaka för att hämta husbilen så att vi skulle kunna hämta bilen precis när vi såg den komma upp vid vattentornet. Hur dom lyckades komma upp hit, visste vi inte förens dom sa att det var 4-5 st killar som spelade fotboll nära parkeringen som gick förbi och hjälpte dom och puttade bilen så att dom lyckades köra upp till vattentornet.

Så det var mitt äventyr jag hade när jag körde för första gången.

I alla fall, tidigare idag gick jag på en lite promenad, tog lite kort och hittade blåbär.
Bilderna från dagen kommer nu.



Bara ett fåtal av blåbären.


Jag hittade även lite smultron, som igår.

Jag såg en traktor, så jag bestämde mig för att ta lite kort med den.


Kommer ni ihåg när jag skrev att jag hade tatuerat mig? Om ni inte kommer ihåg klicka hit.
Så, jag lovade att jag skulle skriva mer så nu skriver jag.
Tatueringen är inte riktig xP Det är en henna-tatueri3ng. Alltså en tatuering som går bort efter ca 14 dagar.
Jag ville egentligen göra en till på skulderbladet men tyvär så blev det inte av. Så nu är jag faktiskt på en liten jakt efter henna-tatueringsställen, haha.

Slänger in en gamal bild på min tatuering.


Ha det bra,

Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0