Kaka

Hej Hej!

Jag har precis bakat en hallon-vinbärs kaka!
Det är ett inprovisations recept jag använder och egentligen så är det bara frukt och smulad smuldeg.
Så här ser den ut:

Den kanske inte ser ut som världens godaste men tro mig det är den.

Så nu kommer något från Kaktus: det lilla oturs-barnet.
Jag gick precis in i glas, i en bit glas som låg på golvet. Och glaset hamnade där när en utav ktterna eller hunden råkade stöta till ett glas så att det ramlade ner på golvet och gick i tusen bitar. Jag hade dammsugit men tydligen så missade jag en bit eller två vilket resulterade i att jag trampade i det.
Och troligtvis så gjorde min katt Nala det också.. Så, så fort hon kommer fram igen ska vi till verterinären. Hoppas hon kommer snart..

Aja, det var allt nu,

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0