Indianska andar hälsar på

Daddy har ordnat grill-kväll här hos oss så det har kommit en massa människor jag inte känner, som typ känner mig och några jag känner.
En av dom människorna är en snubbe som jobbar med och är intreserad av osv. av olika slags andar. (Han är typ en shaman) Han snackaade med mig i någon miut och bad mig att lägga till han på facebook, men jag tror att I'll pass on that one. Sedan sa han att jag även skulle kunna lägga till hans mail adress osv.
Det gav mig faktiskt en lite creepy feeling.
Och för att göra saken ännu bättre så kan han någon kamp-sport-sak som han "visade upp" nyss och han lite sådär halvlång hår och olika slags armband och ringar. Som jag har sagt liiite creepy.

Men kvällen har ändå vart lyckad. Innan folk kom över hit till oss så bakade jag en kaka/paj-liknande sak (!), men... (lyssna här) ...den är inte till mig(?!), den är gjord på beställning till daddy's jobbar-person som faktiskt har blivit sjuk :/ så jag har inte ens smakat på en ända bit. Men det ska vi ändra på snart, muahaha xP


Här kommer yttligare en bild på min tattoo jag gjorde då jag var i polen med mammi och familjen.


Ha det bra,

från Kaktus ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0