Färja

Hejsan!

Just nu sitter jag på färjan och använder min utav ett mobilt-internet som jag har fått "låna" av en av mammis kompis man. :) Och vi har deet väldigt bra här ännu fast vi har ingen hytt :/ så det blir nog flygfotöljer i natt eller om vi har tur blir det hytt (något jag hoppas på). Jag känner hur motorerna jobbar igång nu och snart kör vi igång. Det ska bli spännanade!
Uner vår resan blir det nog "movie-watching" och sova, hihi.

Under våran semester vet jag inte om vi kommer att ha internet så då vet jag inte om jag kommer att kunna skriva något. Men det hoppas jag lite. Aja, internet jag har här är väldit tröööögt så då avslutar jag.



Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0